Ana içeriğe atla

İşte bu yüzden...

Bir takımı, bir takımın taraftarlarını ölesiye sevmek için bir neden daha... Şimşekler Grubu bu ülkenin onurudur...Hepinizin dilinize sağlık!

Yorumlar

Onur BİÇER dedi ki…
Birden "Sırf bu yüzden işte", diyesim geldi.

Kalın bir ses tonuyla çıktı, ezgi boğazımdan.
Kutal dedi ki…
Her zaman duyarli bir topluluga ait olmak ne guzel!