İşte bu yüzden... Yazan: vertumnus Nisan 27, 2011 Bir takımı, bir takımın taraftarlarını ölesiye sevmek için bir neden daha... Şimşekler Grubu bu ülkenin onurudur...Hepinizin dilinize sağlık! Paylaş Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Etiketler Tezahüratlar Vertumnus Paylaş Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Yorumlar Onur BİÇER dedi ki… Birden "Sırf bu yüzden işte", diyesim geldi. Kalın bir ses tonuyla çıktı, ezgi boğazımdan. Kutal dedi ki… Her zaman duyarli bir topluluga ait olmak ne guzel!
Yorumlar
Kalın bir ses tonuyla çıktı, ezgi boğazımdan.