Ana içeriğe atla

O Tesisin Adını Değiştirelim...

İki öneri:

Tesislerin adı değişsin. O uğursuz ad gitsin oradan. "Bekir Çınar Tesisleri" olsun.

A.D'nin solkolu M.T kabul etmez, biliyoruz. Ama diretelim.

(foto:tebevolimo.blogspot.com)

İkinci öneri togepy'den:

Uzun süre Şimşekler Grubu'nun yerleşik olduğu ve grupla özdeşleşen Kapalı B Üst tribünün adı, "Bekir Çınar Tribünü" olsun.

Değişimin ilk ve sembolik adımları olsun...

Yorumlar

Jose Marti dedi ki…
Unutmak, unutturmak isteyecekler..
Camiaya emeğini, zamanını, hadi geçtim bunları canını feda eden kişiyi unutursak kendimizi unutmuş oluruz..
Adsız dedi ki…
inanılmaz yakışmış BEKİR ÇINAR tesisleri
inş istediğimiz gerçekleşir..!