Ana içeriğe atla

Kırmızı Halının En Güzel Hali # 2

"I dedicate this prize to my lonely and beautiful country which I love passionately"
"Bu ödülü tutkuyla sevdiğim yalnız ve güzel ülkeme adıyorum"
demiş Nuri Bilge Ceylan.

2003 yılında "Uzak"la ödül kazandığında da Yılmaz Güney'e adamıştı.

Helal olsun...

Boğaziçi Elektrik-Elektronik'ten terk bu adam, sinema ve fotoğraf aşığı. Zeki Demirkubuz'un kankası bir de. Çok rica edicem Zeki abiye iletiversin: "Zeki abi, senin filmlerde kapılar çok gıcırdıyor, abi gözünü seveyim bir yağlattır onları"

Yorumlar

yavuzy dedi ki…
ödülü sanki ben alımışım gibi sevinçle karşıladım; onun "yalnız ve güzel" filmlerini sinema salonunda benimle birlikte izleyen tek tük vatandaşımda, aynı şekilde hissetmiştir eminim...