Ana içeriğe atla

Kordon, Demirsporludur...

Ankara Tayfası Buca deplasman fotoğrafları...

http://www.flickr.com/photos/30733993@N07

Yorumlar

Forza dedi ki…
Demirspor un bayragini her yerde dalgalandirmayi kendinize gorev edindiginiz, bu gorevi layikiyla yerine getirdiginiz, yeteri kadar rengarenk olamayan Turk tribun motifine mavi-laciverti kalin kalin kazidiginiz icin once tesekkurler sonra tebrikler. Yolunuz acik olsun...
ultrasArtiglio dedi ki…
yürüyedurun mavi-laciler !!!
Adsız dedi ki…
Mavi laciverti farklı bir kentte, şaşkın bakışlar arasında üzerinde taşımak..İzmir ve Kordon kendini özletti şimdiden..
Diskonnektus Erektus'un deyimi ile "hacı" olduğum deplasman :)
Fotograflar için badi'ye teşekkürler..
Semt Aşığı dedi ki…
Bu telekom maçı deplasman yaptığımda bir programda sizin maça yapalım.o atmosferin içinde bulunmak güzel olur eminim.
vertumnus dedi ki…
@josemarti:
abi sen hacılığını Karabük'te yapmamış mıydın?

@semt aşığı:
her daim bekleriz :)
Semt Aşığı dedi ki…
7 Aralık kurban bayramının 2. günü Akhisara Ankara üstünden gidilebilitesi yüksek duruyor :) Kurban Bayramında deplasmana gidersem beni babam keser :)
Adsız dedi ki…
"hacı"lığın anlamı çok ayrı vertumnus, mesela sen çanakkalede "hacı" oldun. bir elin parmağı kadar kişiyle gidilen deplasmanmış hacı olunan deplasman! diskonnektus söyledi, ben de benimsedim :)
ama yine de "hacı jose" diye anılmayı istemem :)