Demirspor un bayragini her yerde dalgalandirmayi kendinize gorev edindiginiz, bu gorevi layikiyla yerine getirdiginiz, yeteri kadar rengarenk olamayan Turk tribun motifine mavi-laciverti kalin kalin kazidiginiz icin once tesekkurler sonra tebrikler. Yolunuz acik olsun...
Mavi laciverti farklı bir kentte, şaşkın bakışlar arasında üzerinde taşımak..İzmir ve Kordon kendini özletti şimdiden.. Diskonnektus Erektus'un deyimi ile "hacı" olduğum deplasman :) Fotograflar için badi'ye teşekkürler..
7 Aralık kurban bayramının 2. günü Akhisara Ankara üstünden gidilebilitesi yüksek duruyor :) Kurban Bayramında deplasmana gidersem beni babam keser :)
Adsız dedi ki…
"hacı"lığın anlamı çok ayrı vertumnus, mesela sen çanakkalede "hacı" oldun. bir elin parmağı kadar kişiyle gidilen deplasmanmış hacı olunan deplasman! diskonnektus söyledi, ben de benimsedim :) ama yine de "hacı jose" diye anılmayı istemem :)
Yorumlar
Diskonnektus Erektus'un deyimi ile "hacı" olduğum deplasman :)
Fotograflar için badi'ye teşekkürler..
abi sen hacılığını Karabük'te yapmamış mıydın?
@semt aşığı:
her daim bekleriz :)
ama yine de "hacı jose" diye anılmayı istemem :)