U14: Gençlerbirliği:2-Adana Demirspor:1 Yazan: yavuzy Nisan 15, 2010 U14 finallerinin ilk maçında Gençlerbirliği'ne 2-1 yenildik. Gruptaki diğer maçta Fenerbahçe, Trabzonspor'u 2-0 yendi. Henüz kaybedilmiş birşey yok; haydi çocuklar! Paylaş Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Etiketler Altyapı Disconnectus Erectus Paylaş Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Yorumlar yavuzy dedi ki… Golümüzü Sezer Mangu atmış. '96 doğumlu Sezer, normal sezonda da 22 gol ile en golcü oyuncumuzdu.
Yorumlar