Sezonun bitişinin ardından geçen bir buçuk aylık sürede çeşitli olumlu ve olumsuz gelişmeler oldu. Hem kayıtlara geçmesi hem de hafız tazelemek adına kısaca değinelim bunlara: Tabii ki üzücü olaylardan en önemlisi, Haziran ayı başında tribünümüzün renkli simalarından Aycan Soylu arkadaşımızın vefat etmesi oldu. Her ne kadar (ve her nasılsa) onca yıl tribünde denk gelmemiş olsak da internet üzerinden iletişimim vardı kendisiyle. Sosyal medyada geniş bir çevresi olan, pek çok kişinin güzel hatırlarla andığı bir arkadaşımızdı. Niğde'de düzenlenen cenazesine katıldım. Ailesine ve sevenlerine yine yeniden başsağlığı dileyelim... 7 Haziran'da tribünün düzenlediği Yaşasın Demirspor yürüyüşü Adana'da geniş bir katılımla gerçekleştirildi. Kenti ayağa kaldırmak, Demirspor'un sahipsiz olmadığını göstermek adına taraftar en güçlü tonda yine sesini duyurdu. Ancak beklenen yankı tam olarak gerçekleşmedi. Adana milletvekilleri ve işadamları yeni seçilen FB başkanını ya da Süper Lig ...
2025-26 sezonu başladığı gibi eksi puanla ve son sırada bitti. Daha sezon başlamadan aldığımız puan cezaları sezon boyu devam etti. Toplam 63 puan ceza aldık. Bunların seneye de devam etmeyeceği belli değil. 2012'den sonra yeniden 2. Lig yolları; ilçe-kasaba deplasmanları bizi bekliyor. Sezon başı yazılarında, altyapı üstyapı oldu diye yazmıştım. Ne yazık ki altyapımız beklediğimiz direnci gösteremedi sahada. Çok kolay dağıldılar ve çok sayıda farklı mağlubiyet aldık. 1 galibiyet ve 3 beraberlikle, 6 puan toplayabildik. İlki birinci maçtaydı; belki o yüzden biraz umutlanmıştık. Bir korner-kafa golü, bir uzaktan şut... Hafta içi antrenmanlarda bunlara odaklanıp, sahada umut vaad eden bir kaç hareket görmek isterdik. Yine de her hafta sahada olmak bile kıymetliydi; sonuca puana bakmadan mücadele ettik; tribün de içeride dışarıda elinden geldiğince desteğe devam etti. Bu desteğin kentin dinamikleriyle beslenmesi, şehirdeki iş adamlarının, şirketlerin, zenginlerin Adana'nın 1 nu...