Klasman Grubu 9.Hafta Yazan: vertumnus Mart 16, 2009 Klasman Grubu'nda ilk yarı bitti. Son maçımızı seyircisiz oynadık, Afyon'u yendik. Her 3 puan önemli bence, küme düşme hattı bu kadar yakınken...İkinci yarıya bakacağız artık... Paylaş Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Etiketler 2008 - 2009 Sezonu Vertumnus Paylaş Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Yorumlar
Yorumlar