Ana içeriğe atla

DSGL 7.Hafta

Süper Gençlerimiz, İskenderun deplasmanından 1-0'lık galibiyetle dönmüşler, ayaklarına sağlık. Onlar da olmasa hakikaten çekilmeyecek kötü deplasman dönüşlerinin Pazartesi sabahları...

Yorumlar

Semt Aşığı dedi ki…
vallahi takipteyiz.
Adsız dedi ki…
abi biz süper gençlere deplasmana gidelim bir daha..
yenilsek bile daha çok değdi deriz..