DSGL 7.Hafta Yazan: vertumnus Kasım 03, 2008 Süper Gençlerimiz, İskenderun deplasmanından 1-0'lık galibiyetle dönmüşler, ayaklarına sağlık. Onlar da olmasa hakikaten çekilmeyecek kötü deplasman dönüşlerinin Pazartesi sabahları... Paylaş Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Etiketler Altyapı Vertumnus Paylaş Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Yorumlar Semt Aşığı dedi ki… vallahi takipteyiz. Adsız dedi ki… abi biz süper gençlere deplasmana gidelim bir daha..yenilsek bile daha çok değdi deriz..
Yorumlar
yenilsek bile daha çok değdi deriz..